AIR KELAPA MEMATIKAN SIHIR

Saya suka minum air kelapa.. Ni info yang menarik tentang air kelapa... Banyak khasiatnya.. 
Anda tahu tak? Minum air kelapa ni dapat mematikan, memuntahkan racun, bisa-bisa santau dan sihir yang ada didalam tubuh badan. Antara caranya ialah seperti berikut.

Pastikan air kelapa muda ya dan jangan letak gula atau ais batu @ original air kelapa muda. Sebelum minum, baca ayat ini:

1. Surah Al-Fatihah 1 kali. 
2. Surah Toha Ayat 69 7 kali. 
3. Berdoa (Ya Allah, jadikan air kelapa ini sebagai penawar untuk segala penyakit dan racun bagi segala ganggun jin dan syaitan yang ada ditubuh badan ku ini).
4. Minum dengan perlahan. Sekiranya ketika minum anda terasa mual dan hendak muntah, jangan di tahan muntah tersebut. Muntah sahaja kerana mungkin yang keluar itu adalah racun/bisa-bisa santau/sihir yang ada di dalam badan anda. 
5. Amalkan minum air kelapa ni, seminggu 3 kali. InshaaAllah...

Surah Toha: Ayat 69

وَأَلْقِ مَا فِي يَمِينِكَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا كَيْدُ سَاحِرٍ وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتَى
Maksudnya:
"Dan campakkanlah apa yang ada di tangan kananmu, nescaya ia menelan segala (benda-benda sihir) yang mereka lakukan, kerana sesungguhnya apa yang mereka lakukan itu hanyalah tipu daya ahli sihir; sedang ahli sihir itu tidak akan beroleh kejayaan, di mana sahaja ia berada".
Share:

No comments:

Post a Comment

My Profile

Salam Perkenalan

Raudhatul Mahabbah



From Kota Kinabalu

ADs

Popular

Total Pageviews

info

Labels